Zamów telefonicznie
 
mobile 500 058 925
 
tel. (95) 742 75 60   fax. (95) 742 75 56
 
e-mail: zamowienia@mebleogrodowesklep.pl
 
Formularz kontaktowy

Najczęściej zadawane pytania

- Czy towar można przed zakupem obejrzeć ?
- Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Wszystkie nasze przedmioty są spakowane w kartonach dlatego nie ma możliwości obejrzenia towaru przed zakupem.

- Jaki jest całkowity koszt transakcji ?
Całkowity koszt transakcji to cena przedmiotu/ów + koszty przesyłki. Opłata kurierska jest naliczana automatycznie, jej wysokość zależy od gabarytu paczki.

- Skąd mam wziąć nr konta ?
Nr konta oraz szczegółowe informacje jak dokończyć transakcję otrzymują Państwo w mailu wygenerowanym automatycznie po zamówieniu, nr konta widoczny jest również w zakładce
Kontakt.

- Kto pokrywa koszt przesyłki ?
Kupujący pokrywa koszt przesyłki.

- Czy przedmioty są objęte gwarancją ?
Tak - gwarancja trwa rok (12 miesięcy).

- Jak często wysyłane są przedmioty ?
Przedmioty są wysyłane od poniedziałku do czwartku. Około godziny 15.00 przyjeżdża po paczki kurier. Ze względu na zdarzenia losowe wysyłka paczki może być opóźniona za co serdecznie przepraszamy.

- Jak szybko mój przelew będzie zaksięgowany na Waszym koncie ?
Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż nie mamy wpływu na czas realizacji Państwa przelewu, który wynosi w zależności od wybranego banku lub poczty nawet do kilku dni. Oczywiście ze swojej strony zrobimy wszystko by otrzymali Państwo zamówiony przedmiot w jak najkrótszym terminie i cieszyli się z jego posiadania.

- Co zrobić aby zmienić formę płatności, adres dostawy lub podać dane do faktury ?
Jeżeli chcieliby Państwo zmienić formę płatności, adres dostawy czy podać dane do faktury należy to zawrzeć w formularzu wypełnianym zaraz po zamówieniu.

- Czy mogę wybrać sobie godzinę dostarczenia przedmiotu przez kuriera?
Godziny dojazdu kuriera są zależne od jego trasy. Proszę jednak pamiętać, że jeżeli kurier nie zastanie Państwa w domu otrzymają Państwo telefon w związku z paczką i przewoźnik przyjedzie ponownie z przesyłką.

- Czy mogę sprawdzić swoją paczkę przy kurierze?
Jeżeli przesyłka ma naruszone opakowanie, kurier ma obowiązek sprawdzić przy Państwu przesyłkę i w razie potrzeby sporządzić protokół szkodowy.

- Dostała/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak do tej pory jej nie otrzymałam/em. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt z obsługa klienta firmy kurierskiej od której otrzymaliście Państwo e-mail z numerem listu przewozowego. Dzwoniąc do siedziby firmy blisko Państwa rejonu oraz podając numer przesyłki, który otrzymaliście Państwo w e-mailu udzielona zostanie szczegółowa odpowiedź na temat trasy przesyłki.

- Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem. Co robić ?
W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!).Szczegółowy opis procedury znajduje się w zakładce reklamacje.

- Chciałbym/abym zwrócić zamówiony przeze mnie produkt. Jak przebiega proces zwrotu?
Jeżeli z jakiegoś powodu chcieliby Państwo zwrócić zamówiony towar należy poinformować o tym serwis naszego sklepu i wysłać produkt na adres naszej firmy (wraz z dowodem zakupu). Zaraz po otrzymaniu przesyłki zwracamy równowartość produktu na Państwa konto bankowe.


PARAGON LUB FAKTURĘ ZNAJDĄ PAŃSTWO POD LISTEM PRZEWOZOWYM PRZYKLEJONYM NA PRZESYŁKĘ.
Powrót